Veelgestelde Vragen
Bestelling en levering:
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De gemiddelde levertijd is 7-15 dagen.
Onze producten worden direct vanuit de leverancier naar jou verzonden!Omdat Dankzij dit unieke business model kunnen we enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen we de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan concurrentie en zelf de verzendkosten dekken.
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
Antwoord: In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd.
Levertijden. Helaas kan een bestelling soms vertraging oplopen tijdens het leveringsproces.
Leveringsproces. Je kunt de status van je bestelling controleren via de volgende link:
>> Klik hier om jouw zending te traceren <<
Heb je 3 dagen na de verwachte leverdatum nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op
Ik mis een aantal producten in mijn bestelling, hoe kan dit?
Omdat we met verschillende leveranciers werken, is het mogelijk dat de producten
afzonderlijk van elkaar worden verzonden. Als er artikelen ontbreken in je bestelling, kun je deze meestal binnen 2-3 dagen na ontvangst van de rest van de producten verwachten. Onze excuses voor het ongemak.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van de bestelling.
Ruilen en retourneren
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja, je kunt elke bestelling, als deze onbeschadigd en ongebruikt is, binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.










